27 Oct, 2021
A- A A+

Facebook twitter You Tube Instagram

1. UNIT/ BAHAGIAN PENTADBIRAN, PROMOSI, HARTANAH & HOSPITALITI

BIL PIAGAM PELANGGAN UNIT/BAHAGIAN JAN FEB MAC APR MEI JUN  JUL OGS SEPT OKT NOV DIS
1

Memberi Perkhidmatan Kepada Pelanggan Kami Dengan Tepat, Cepat, Mesra, Cekap & Amanah

PENTADBIRAN   100%   100%  100%  100% 100%  /  100% 100% 100%       
PROMOSI  100% 100%  100%    100% 100%  / 100% 100%   100%      
HARTANAH   100%  100%  100%    100% 100%  /  100% 100%   100%      
HOSPITALITI   100%  100%   100%  100%  100%  /  100%  100% 100%       
2

Menyampaikan Maklumbalas & Keputusan Dalam Tempoh Tujuh Hari (7) Dari Tarikh Di Terima

PENTADBIRAN   100%  100% 100%   100%  100%  / 100%  100%  100%       
PROMOSI  100% 100%  100%    100%  100%  /  100% 100%  100%       
HARTANAH   100%   100% 100%    100%  100%  / 100%   100% 100%       
HOSPITALITI  100% 100%   100%   100% 100%  /  100%  100% 100%       
3

Menyediakan Khidmat Penyampai Maklumat Kepada Orang Ramai Dengan Berkesan & Informatif.

PENTADBIRAN  100%  100% 100%    100% 100%  /  100% 100%  100%       
PROMOSI  100%  100%  100%  100%  100%  / 100%   100% 100%       
HARTANAH   100%  100%   100%  100%  100%   / 100%  100%  100%       
HOSPITALITI  100% 100%   100%   100% 100%  / 100%  100%  100%       

 
2. STATISTIK BULANAN JUMLAH KEKERAPAN BERHUBUNG DENGAN PELANGGAN MENGIKUT UNIT/ BAHAGIAN 

UNIT/ BAHAGIAN BULAN
JAN FEB MAC APR MEI JUN JULAI OGOS SEPT OKT NOV DIS
 PENTADBIRAN   182   189  85  15  /  /  /      
PROMOSI 97   4  143  25 9 -  -  75      
HARTANAH 165 31   133 127   77  /  62  85 93       
HOSPITALITI  60 19   98 71   -  /  32 105       
 
Muat Turun Keputusan Piagam Pelanggan 2020 - Klik Di Sini  
* Jun- Tempoh PKP dilaksanakan - Pejabat di tutup
 

  

mygov sukpahang pemudah hrmis bpa iim jpa ksn mampu msc spa spr