A- A A+
24 Aug, 2019

Facebook twitter You Tube Instagram

1. UNIT/ BAHAGIAN PENTADBIRAN, PROMOSI, HARTANAH & HOSPITALITI

BIL PIAGAM PELANGGAN UNIT/BAHAGIAN JAN FEB MAC APR MEI JUN  JUL OGS SEPT OKT NOV DIS
1

Memberi Perkhidmatan Kepada Pelanggan Kami Dengan Tepat, Cepat, Mesra, Cekap & Amanah

PENTADBIRAN 100% 100%  100% 100% 90%  100% 100%           
PROMOSI 100%  95% 100% 80%  70%   100% 85%           
HARTANAH 100%  100%  100% 100%  100%  98%   100%          
HOSPITALITI 100%  100% 100%  100%   100% 100% 100%           
2

Menyampaikan Maklumbalas & Keputusan Dalam Tempoh Tujuh Hari (7) Dari Tarikh Di Terima

PENTADBIRAN 100%  100%   100% 100%   90%   100%  100%          
PROMOSI 100%  95%  100% 80%  70%  100%   85%          
HARTANAH 100% 100%   100% 100%   100%   98% 100%           
HOSPITALITI 100%  100% 100%   100%  100%   100% 100%           
3

Menyediakan Khidmat Penyampai Maklumat Kepada Orang Ramai Dengan Berkesan & Informatif.

PENTADBIRAN 100%  100%   100%   100%  90%   100%  100%          
PROMOSI 100%  95%  100%  100%  70%  100%  85%          
HARTANAH 100% 100%  100%  100% 100%  98%  100%           
HOSPITALITI 100% 100%  100%   100% 100%  100%  100%           

 
2. STATISTIK BULANAN JUMLAH KEKERAPAN BERHUBUNG DENGAN PELANGGAN MENGIKUT UNIT/ BAHAGIAN 

UNIT/ BAHAGIAN BULAN
JAN FEB MAC APR MEI JUN JULAI OGOS SEPT OKT NOV DIS
 PENTADBIRAN   100   92   117  152  93  102 192           
PROMOSI  13  19  19  16  5 24   8          
HARTANAH  70  101  115 193   123  87 127           
HOSPITALITI 184  240 282  160   123 150  133           

  

mygov sukpahang pemudah hrmis bpa iim jpa ksn mampu msc spa spr