A- A A+
20 Oct, 2019

Facebook twitter You Tube Instagram

1. UNIT/ BAHAGIAN PENTADBIRAN, PROMOSI, HARTANAH & HOSPITALITI

BIL PIAGAM PELANGGAN UNIT/BAHAGIAN JAN FEB MAC APR MEI JUN  JUL OGS SEPT OKT NOV DIS
1

Memberi Perkhidmatan Kepada Pelanggan Kami Dengan Tepat, Cepat, Mesra, Cekap & Amanah

PENTADBIRAN 100% 100%  100% 100% 90%  100% 100%   90% 100%        
PROMOSI 100%  95% 100% 80%  70%   100% 85%   80%  80%      
HARTANAH 100%  100%  100% 100%  100%  98%   100%  90%  90%      
HOSPITALITI 100%  100% 100%  100%   100% 100% 100%  100%  100%       
2

Menyampaikan Maklumbalas & Keputusan Dalam Tempoh Tujuh Hari (7) Dari Tarikh Di Terima

PENTADBIRAN 100%  100%   100% 100%   90%   100%  100%  90%  100%      
PROMOSI 100%  95%  100% 80%  70%  100%   85%  80% 80%       
HARTANAH 100% 100%   100% 100%   100%   98% 100%  90%    90%      
HOSPITALITI 100%  100% 100%   100%  100%   100% 100%  100%  100%       
3

Menyediakan Khidmat Penyampai Maklumat Kepada Orang Ramai Dengan Berkesan & Informatif.

PENTADBIRAN 100%  100%   100%   100%  90%   100%  100%  90%  100%      
PROMOSI 100%  95%  100%  100%  70%  100%  85% 80% 80%       
HARTANAH 100% 100%  100%  100% 100%  98%  100%   90%  90%      
HOSPITALITI 100% 100%  100%   100% 100%  100%  100%   100%  100%      

 
2. STATISTIK BULANAN JUMLAH KEKERAPAN BERHUBUNG DENGAN PELANGGAN MENGIKUT UNIT/ BAHAGIAN 

UNIT/ BAHAGIAN BULAN
JAN FEB MAC APR MEI JUN JULAI OGOS SEPT OKT NOV DIS
 PENTADBIRAN   100   92   117  152  93  102 192   81 164       
PROMOSI  13  19  19  16  5 24   8  15  13      
HARTANAH  70  101  115 193   123  87 127   97 78       
HOSPITALITI 184  240 282  160   123 150  133   136 107       

  

mygov sukpahang pemudah hrmis bpa iim jpa ksn mampu msc spa spr