A- A A+
28 Nov, 2020

Facebook twitter You Tube Instagram

1. UNIT/ BAHAGIAN PENTADBIRAN, PROMOSI, HARTANAH & HOSPITALITI

BIL PIAGAM PELANGGAN UNIT/BAHAGIAN JAN FEB MAC APR MEI JUN  JUL OGS SEPT OKT NOV DIS
1

Memberi Perkhidmatan Kepada Pelanggan Kami Dengan Tepat, Cepat, Mesra, Cekap & Amanah

PENTADBIRAN 100%  90%  100%  -  100%  100%  100%  100%  100%  100%    
PROMOSI 80%   80%  80%  -  90%  95%  90%  100%  100%  100%    
HARTANAH  100%   100% 100%   - - 100%  100%  100%  100% 100%     
HOSPITALITI 100%  100%  100%  - 100%  100%  100% 100%  100%     
2

Menyampaikan Maklumbalas & Keputusan Dalam Tempoh Tujuh Hari (7) Dari Tarikh Di Terima

PENTADBIRAN 100%  90%  100%   - 100%   100% 100%   100% 100%   100%    
PROMOSI  80% 80%   80%  - 90%  95%  90%   100%  100%  100%    
HARTANAH 100%   100% 100%   -  - 100%  100%  100%  100% 100%     
HOSPITALITI 100%  100%  100%  -  - 100%  100%  100%  100%   100%    
3

Menyediakan Khidmat Penyampai Maklumat Kepada Orang Ramai Dengan Berkesan & Informatif.

PENTADBIRAN 100%   90%  100%  - 100%  100%   100%  100% 100%  100%     
PROMOSI 80%  80%   80%  -  90%  95% 90%   100%  100%  100%    
HARTANAH 100%  100%   100%  -  - 100%  100%   100% 100%  100%     
HOSPITALITI 100% 100%   100% 100%  100%  100%  100%  100%     

 
2. STATISTIK BULANAN JUMLAH KEKERAPAN BERHUBUNG DENGAN PELANGGAN MENGIKUT UNIT/ BAHAGIAN 

UNIT/ BAHAGIAN BULAN
JAN FEB MAC APR MEI JUN JULAI OGOS SEPT OKT NOV DIS
 PENTADBIRAN    139  84  55  - 16  121 118   109  90  148    
PROMOSI  15 14   8  -  1  3 12  18   20    
HARTANAH  97 94   66  -  -  74  149  170 203   194    
HOSPITALITI 151  116   72  -  -  114 200   200 242  126     

*Terdapat sedikit penurunan kehadiran pelanggan bagi bulan Mac-Jun berikutan dengan PKP & PKBP
Muat Turun Keputusan Piagam Pelanggan 2019 - Klik Di Sini  

  

mygov sukpahang pemudah hrmis bpa iim jpa ksn mampu msc spa spr